
Egyedülálló szolgáltatáskereső marketplace: tájékoztat és összeköt
A Szolgáltatáskereső a Brillit már meglévő céges adatbázisát felhasználva egy publikus – nemcsak vállalkozóknak, hanem magánszemélyeknek is elérhető – online felületet biztosít. Egyfajta interaktív vállalkozói marketplace-t, ahol bárki szabadon böngészhet a szolgáltatók és szolgáltatások között.
A vállalkozók így még több láthatóságot szerezhetnek: saját céges profilt hozhatnak létre, ahol megadhatják elérhetőségeiket, legfontosabb háttérinformációikat (például referenciáikat, tanúsítványaikat, díjaikat), illetve részletesen bemutathatják a szolgáltatásaikat – ezzel is növelve az ismertségüket leendő ügyfeleik körében. A szolgáltatást kereső magánszemélyek vagy cégek pedig sok időt és energiát megspórolva könnyedén találhatnak rá azokra a vállalkozókra, akikre épp szükségük van. Legyen szó akár építőipari- vagy marketing szakemberről, könyvelőről, webfejlesztőről, grafikusról vagy épp klímaszerelőről.
A Szolgáltatáskereső ugyanakkor hatékony és gyors megoldást nyújt a pályáztatásban és a költségtervezésben is, hiszen a megbízók másodpercek alatt kérhetnek és hasonlíthatnak össze árajánlatokat, amelyek közül gyorsan kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbbet. Sőt, arra is lehetőségük nyílik, hogy a mások által megosztott vélemények alapján tájékozódjanak a leendő partnerről.
Egyre nehezebb az „üzleti partnerkeresés”
A Brillit.com eredeti ötlete abból a tapasztalatból indult ki, hogy a vállalkozóknak egyre nagyobb kihívást – több erőforrást és időt – jelent az új, minőségi üzleti kapcsolatok kialakítása. Legutóbbi, 400 hazai céggel készített felmérésük is erre mutat rá: a vállalkozások döntő többségének a logisztika (31%), a könyvelés és bérszámfejtés (28%), illetve az építőipari munkák (21%) kapcsán van szüksége külső erőforrásokra, míg IT és a szoftverfejlesztésre kisebb arányban, 12%-ban és 5%-ban. A kutatás szerint azonban éppen ezeken a területeken ütköznek a cégek abba a nehézségbe, hogy csak nehezen találnak alvállalkozót vagy beszállítót – ez pedig hosszabb távon mind az üzletfolytonosságot, mind a profitszerzést veszélyeztetheti.
A platform létrehozói ezért egy olyan online üzleti közösséggel szerettek volna megoldást nyújtani a problémára, amely egyfajta digitális cégkatalógusként segíti a beszállítók és a megrendelők közötti kommunikációt és együttműködést, a bemutatkozástól az ajánlattételen át, egészen a szerződéskötésig.
Ezt a digitális üzleti platformot egészíti ki a Brillit legfrissebb újítása, a Szolgáltatáskereső.
Minden céges információ egy helyen
A Brillit felmérése arra is rávilágított, hogy az üzleti kapcsolatok esetében kiemelten fontos a kommunikáció, és az, hogy rövid időn belül megbízható információkhoz jussanak az érdeklődők. Az erőforrások hiányában a magánvállalkozók, illetve a mikro- és kisvállalkozások esetében ez nem mindig magától értetődő, így gyakran pont emiatt maradnak észrevétlenek a céges beszerzéseken.
„A Brillittel az első perctől kezdve az volt a célunk, hogy támogassuk a vállalkozásokat és minél inkább az igényeikre szabjuk a megoldásainkat. Ezért hoztuk létre a nyilvánosan elérhető Brillit Szolgáltatáskeresőt is, ahol immár bárki böngészhet a kategorizált szolgáltatások között, és ami így segíti láthatóvá tenni a vállalkozásokat minden érdeklődő megbízó számára – legyen az cég vagy magánszemély. A platform egy hatékony eszközt ad a vállalkozók kezébe ahhoz, hogy értékesítsék szolgáltatásukat, hiszen a regisztrált felhasználók saját profiljuk kitöltésével gyakorlatilag egy egyszerűsített céges honlapot hoznak létre. Bízunk benne, hogy ezzel a lépéssel még több sikeres együttműködéshez segíthetjük hozzá a vállalkozókat és a megrendelőket egyaránt” – fogalmazott Bracsok Norbert, a Brillit vezető fejlesztője.
Az első hazai online üzleti közösség továbbra is folyamatos újításokkal igyekszik kiszolgálni a különböző felhasználói igényeket. A regisztrált cégek mostantól igénybe vehetik saját, dedikált Brillit Asszisztensüket is, aki mindvégig személyre szabott segítséget nyújt vállalkozásuk fejlesztésében. A digitális üzleti platform külsejében is teljesen átalakult: az oldal struktúrája átláthatóbbá és felhasználóbarátabbá vált, a fókuszban pedig ezentúl a Szolgáltatáskereső felülete lesz.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!