A Gránit eBank applikáció új biztonsági megoldása alapján az ügyfél a banki ügyintézőtől indított hívást követően kap egy, a hívást igazoló iSMS-t az applikációba, amelyet néhány kattintással tud megnyitni a főoldalon elérhető – boríték ikonnal jelzett – postaládájában, az egyéb kategóriába érkező iSMS-ek között. Az internetes SMS a hívás adatai között - a még pontosabb beazonosíthatóságért - tartalmazza a banki ügyintéző nevét is. Az új biztonsági funkció eléréséhez az ügyfélnek rendelkeznie kell a Gránit eBank applikációval és engedélyeznie kell a Banknak, hogy elektronikus, iSMS típusú üzeneteket küldhessen. A telefonhívást azonosító üzenetet ugyanis – a fokozott biztonság érdekében - csak és kizárólag iSMS formájában a bank hivatalos applikációján keresztül küldi a Bank.
A Gránit Bank felhívja ügyfelei figyelmét arra, hogy amennyiben a bank ügyfélszolgálatának nevében keresik telefonon és az applikációba belépve a postaládájában nem lát erről szóló megerősítő iSMS-t, akkor azonnal bontsa a vonalat, majd hívja a megszokott telefonszámon a bank ügyfélszolgálatát.
A Gránit Bank több platformon – ügyfélcsoportokra szabott kommunikációval - rendszeresen felhívja a figyelmet a csalások megelőzésére, arra, hogy mit tehetnek az ügyfelek. A Gránit eBank applikáció számos biztonsági funkciót tartalmaz már jelenleg is, amelyek aktív használatával hatásosan lehet védekezni a kibercsalások ellen. Bankkártyákat egy gombnyomással lehet zárolni és feloldalni, a bankkártya limiteket pedig külön-külön lehet állítani ATM pénzfelvételhez, bolti POS terminálon történő fizetéshez és online vásárláshoz.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!