Ötvözik a hagyományos és a digitális játékot

Ötvözik a hagyományos és a digitális játékot
Az új innovatív, gyerekek számára készült videóklip-készítő termékcsalád első készletei ötvözik a LEGO kockákat a zenével és a kiterjesztett valósággal.

A LEGO Csoport és az Universal Music Group (UMG) bemutatta az új LEGO VIDIYO termékcsalád első termékeit. A játékos és innovatív videóklip készítő készletek által nyújtott élmény, a BeatBox dobozokkal, a Bandmate figurákkal, a BeatBits effektekkel, valamint az őket életre keltő kiterjesztett valósággal válnak teljessé. Az új termékcsalád célja, hogy fejlessze a gyerekek kreativitását a játék és a zene segítségével.

A bejelentés egy napra esett a UMG Astralwerks kiadójának közleményével, amely szerint leszerződtették L.L.A.M.A-t, az első életre keltett LEGO figurát. L.L.A.M.A első dala „Shake” címmel február 19-én pénteken jelenik meg. A háromszoros GRAMMY díjas NE-YO és az újonc Carmen DeLeon közreműködésével készített sláger mostantól minden streaming szolgáltatónál elérhető előmentésre.

Az első LEGO VIDIYO széria BeatBox dobozokból, Bandmate figurákból, illetve BeatBits effektekből áll. A hat különböző BeatBox készlet mindegyike tartalmaz egy minifigurát, amely egy zenei műfajt képvisel, egy az applikációval beolvasható színpadot, valamint 2 különleges és további 14 véletlenszerűen választott BeatBits effektet. A BeatBox dobozokban összesen 16 BeatBits fér el, valamint van benne egy alaplap is, amely a LEGO csempékkel a tulajdonos stílusának megfelelően személyre szabható.

Az applikációban induláskor nagyjából 30 szám lesz elérhető a UMG világhírű művészeinek előadásában – köztük slágerek és klasszikusok is. A lista folyamatosan bővülni fog újabb számokkal. Mindent dalt úgy programoztak, hogy automatikusan harmóniában működjenek a BeatBits effektekkel – például a különleges zenei effektek alkalmazkodnak a kiválasztott számok ritmusához, ezáltal a gyerekek rendkívül kreatívan szabhatják személyre a hangzást - írják.

“A játék és a zene is egyaránt vonzza a gyerekeket, és meghatározó szerepük van a fejlődésükben. A LEGO VIDIYO biztonságos környezetet biztosít a gyerekeknek, ahol videóklipek készítésével megmutathatják játékos kreativitásukat és új készségeket tanulhatnak. Az együttműködés a UMG-vel minden szinten megannyi innovációs lehetőséget tartogat, kezdve az új, zenei fókuszú készletektől és applikációtól, egészen az úttörő megoldásokig - mint L.L.A.M.A leszerződtetése, amivel bevonhatjuk a közönséget. A LEGO VIDIYO készleteket 1500 család tesztelte Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában, és hihetetlen reakciók érkeztek, minden gyerek és felnőtt izgatott volt, hogy a saját, kreatív videóklipekben életre keltheti a LEGO minifigurákat. Most, hogy a LEGO VIDIYO már világszerte elérhető, izgatottan várom, mi van a kis művészek tarsolyában – mondta William Thorogood, a LEGO Csoport alelnöke, a LEGO VIDIYO executive producere.

Joshua Burke, a Universal Music Group stratégiai és globális partnerségek alelnöke hozzátette: „Izgalmas nap ez a LEGO VIDIYO életében, végre megmutathatjuk a teljes játékélményt, és mellette hírt adhatunk az első kiadói szerződésről, amit LEGO minifigurával kötöttünk. A zene és a kreativitás kéz a kézben járnak, és fontos szerepük van a gyerekek fejlődésében. Ezek az új készletek, a BeatBits effektek és a karakterek inspirálni fogják a fiatalokat, miközben új zenét, előadókat és hangzásokat fedezhetnek fel a világ minden tájáról. Szórakozás közben egyben a kreatív és technikai készségeik is bővülnek, valamint a saját videóklipjük elkészítése során sokat tanulhatnak, kísérletezhetnek és megvalósíthatják magukat.”

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!