Értékteremtés a digitális és online világban

Értékteremtés a digitális és online világban
Idén márciusban ötödik alkalommal jön az Evolution konferencia, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Szó lesz még a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, és bemutatkozik a Digitális Jólét Program.

Evolution konferencia

Idén márciusban ötödik alkalommal rendezik meg az Evolution konferenciát, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Szó lesz többek között a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, de bemutatkozik a Digitális Jólét Program is.

(A konferencia programja PDF formátumban innen tölthető le)

Az Evolution Konferencia Magyarország egyik meghatározó kommunikációs és üzleti rendezvénye, amelyet idén március 1-2-án tartanak. Az idei konferenciára a szervezők 1200 résztvevőt várnak.

A rendezvény a digitális, online világban található eszközök értékteremtő hatására fókuszál, szlogenje az „Értékek viadala”.

A konferenciát Deutsch Tamás a Digitális Jólét Program összehangolásáért és megvalósításáért felelős miniszterelnöki biztos nyitja meg, és már-már a hagyományokhoz híven a Magyar Reklám Szövetség és társ- szervezetei itt mutatják be a 2016-os reklámköltéseket, és vitatják meg az idei évre vonatkozó tendenciákat.

„Az Evolution konferencia célja, hogy a jó időben tett jó helyzetfelismeréssel, az újdonságokra való nyitott és objektív hozzáállással mutassa be a lehető legtöbb üzleti megoldást, a hirdetések világát és a digitalizáció folyamatait.” - mondta Csermely Ákos, az Evolution Hungary tulajdonosa.

Idén összesen kilenc különböző témában és párhuzamosan öt teremben lehet majd előadásokat, esettanulmányokat hallgatni 9-től 19:30-ig. Az első nap a közösségi média, performance hirdetések, az online videók, a kreativizmus és a digitális jóléti program lesz terítéken. A közösségi média témában szó lesz többek között a személyes márkaépítésről, az itt uralkodó hirdetési trendekrő, és a közösségi média felületeken történő krízisek kezeléséről.

A performance – programmatic hirdetések témában többek között szó lesz arról, hogy a kreatív tevékenységet mennyire kell mérnöki munkának tekinteni és hogy a reklámköltést már nem költségként hanem befektetésként kell értékelni. Az online videó manapság az egyik legnézettebb és legnépszerűbb tartalom, amit fogyasztunk, a rendezvényen bemutatják az eszközben rejlő potenciális lehetőségeket.

A kreativizmus, a kreatív tervezés ma már áthatja az üzleti, kommunikációs és reklámstratégiát is, a rendezvényen  arra keresik a választ, hogy miért van szükség a kreatívizmusra, és mit kell kreativitás alatt érteni? Az első nap ötödik témája és a konferencia újdonsága, a sharing economy vonatkozásában a Digitális Jólét Program lesz. A Digitális Jólét programot - amely a magyar gazdaság és oktatás digitális átalakítását kezeli kiemelten - a kormány 2016-ban hirdette meg.

A konferencia második napja az érzésekről szól.

Ezen a napon a neuromarketing és native hirdetések kapcsolata, a kereskedelem, a HR és cégvezetés és a keresőmarketing témája lesz terítéken.
A neuromarketing&native hirdetés téma arra keresi a választ, hogy mit jelent az érzelem, az élmény és hogyan tudjuk ezt a tartalomban is megjeleníteni. A kereskedelem témában szó lesz mindenről, ami kereskedelem, beleértve olyan témákat, mint az árazás problematikája, az árstratégia és a gömb alakú értékesítési lánc. A HR és cégvezetés téma a munkavállalói hatalomgyakorlást veszi górcső alá, a keresőmarketing szekcióban a Google eszközök és a keresőmarketinggel kapcsolatos tendenciák kerülnek terítékre.

A részletes program elérhető a konferencia honlapján.
A konferencia ideje alatt tanácsadópontok listája itt.

Evolution konferencia

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!