
Érdekes trend terjed Kínában, ahol a legnézettebb influenszerek milliárdos üzletet csinálnak azzal, hogy élő stream műsorban árulnak termékeket – írja az Index cikke alapján a Marketingmorzsák. Amint az olvasható, nem a saját gardróbjukat árulják ki, hanem nagyobb cégekkel kötnek szerződéseket, hogy a követőiknek nagy kedvezményekkel tudjanak kínálni termékeket, limitált ideig.
A legnagyobb nevek képesek szinte bármit eladni, élő vásárlós műsoraikat milliók nézik. Az influenszerek előszűrik a termékeket, és arra is figyelnek, hogy tényleg jelentős kedvezményt biztosítsanak. A követőik pedig bíznak az influenszer értékítéletében, ízlésében, és ha valamire azt mondja, hogy ő azt ajánlja, azt készséggel el is hiszik. A milliós nézőbázis a saját bevallása szerint is retteg attól, hogy lemarad valami egészen elképesztő ajánlatról, ha kihagy egy élő műsort, az influenszerek pedig kihasználják a követőik impulzusvásárlását, hiszen minél többet adnak el, annál több pénz folyik be a jutalékokból.
Hogy ez a műfaj Európában elterjed-e, az sok mindentől függ, de az egészen biztos, hogy lesznek olyan influenszerek, akik kipróbálják, hátha ők építhetnek belőle több milliót érő teleshop birodalmat.
A teljes cikket a Marketingmorzsák oldalán olvashatod.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!