
Nincs sikeres vállalati stratégia folyamatos képzés nélkül. Ezt a tényt a munkaerőpiac változásain kívül az olyan, váratlan helyzetek is alátámasztják, mint amilyennel az elmúlt hónapokban szemben találtuk magunkat. A Langmár Kommunikáció 31 napos levélsorozatával támogatja a vállalkozókat, akik így elsajátíthatják a sikeres kommunikációhoz elengedhetetlen ismereteket – számol be róla cikkében a Médiapiac. A tananyag a koronavírus miatt megrekedt, újrainduló, meglévő ügyfelekkel üzleti kapcsolatot folytatni szándékozó cégek mellett az új termék bevezetését tervező, nagy bevételcsökkenést elszenvedő, illetve iparágváltásra kényszerült vállalkozókat célozza meg.
Az oktatási anyag az ügyfelek igényeinek felmérésével, a célcsoport felderítésével, a célok meghatározásával és a profi tartalomgyártás mikéntjével indul, majd a főbb kommunikációs csatornák és az értékesítési szövegírás témakörére tér át. Az online képzés mindezeken kívül betekintést nyújt a hírlevélküldés fortélyaiba és az online marketingbe, amelynek elengedhetetlen része a hírlevéllista építése. A gerillamarketing, a válságkommunikáció és a vizuális kommunikáció (képek a Facebookon, YouTube-videók) titkairól szintén egy-egy e-mail formájában kapnak információt a vállalkozók. Aki a honlapstratégia megtervezése vagy a keresőoptimalizálás iránt érdeklődik, az is talál hasznos ismeretanyagot a 31 napos levélsorozatban.
A teljes cikk a Médiapiac oldalán olvasható.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!