Telekom Szívdobbanás számláló

Telekom Szívdobbanás számláló
Az idei nyár az újrafelfedezésről szól. Végre kimozdulhatunk, utazhatunk, új élményeket szerezhetünk és a világversenyeknek köszönhetően újra átélhetjük a szurkolás örömét is. Korábban is jellemző volt, hogy élőben csak kevesen tudnak ott lenni a versenyeken – az EU-ban átlagosan a férfiak 21, a nők 13 százaléka látogatott rendszeresen élő sporteseményeket.[1] Most azonban még kevesebben bíztathatják a helyszínről kedvenceiket.

Pedig, ha a csapatunkról van szó, mind egyek vagyunk a szurkolásban: a tévé előtt izgulva átlagosan 70%-kal emelkedik meg a sportrajongók pulzusszáma[2], miközben egy emberként dobban a szívünk a mieinkért. Mindezt az a hihetetlen sportteljesítmény váltja ki, amit a versenyzők nyújtanak a pályán. Ennek az eufórikus örömnek és a meccsek előtti szurkolói támogatásnak a fokmérője a sporteseményekhez kapcsolódó rengeteg közösségi média reakció, komment és visszajelzés szerte a neten. Azonban ezeknek csupán a töredéke jut el a sportolóinkhoz közvetlenül is. Pedig fontos, hogy érezzék, lássák, hogy ha a helyszínen nem is, de otthonról több százezer magyar szíve dobban értük egyszerre.

„Mi a Telekomnál hiszünk abban, hogy a szurkolás korlátlan, hogy minden bíztatás számít, és a digitalizációnak köszönhetően a távolság sem akadályozhatja a magyar szurkolókat abban, hogy támogatásukkal segítsék a sportolókat. Ezért hoztuk létre új digitális tüneményünket, a Telekom Szívdobbanás számlálót" - mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. A Szívdobbanás számláló egy online web és médiaelemző startuppal (Neticle) közös fejlesztés, amely keresőszavak és címkék alapján monitorozza a teljes netet, aggregálja az adott témákhoz kapcsolódó közösségi média reakciókat, kommenteket, megosztásokat. A sportesemények előtt és alatt a Telekom folyamatosan gyűjti ezeket a támogató megnyilvánulásokat, amelyeket aztán közvetlenül a sportolóknak is eljuttat egy gratuláló üzenetben, hogy ők is lássák, hogy a neten keresztül valójában hány magyar szív dobbant értük a meccsek és versenyek alatt.

A Szívdobbanás számláló június 15-én, az első magyar meccsen debütált, melynek lefújásáig közel százezer támogató reakció gyűlt össze a neten, azóta pedig a magyar csapat teljesítményének köszönhetően a számláló több mint 2 500 000 digitális szívdobbanást detektált, ami 65 Puskás Ferenc Stadionnyi szurkolót jelent.

A Telekom Szívdobbanás számláló nem csak a focimeccsek idején monitorozza a netet, a magyar szurkolók bíztatása Tokióba is eljut majd.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Telekom