Szerencsés Tiborral erősít az Ipsos

Szerencsés Tiborral erősít az Ipsos
Az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése, ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása lesz a feladata az Ipsos új Marketing Business Unit Directorának.

2016. március 16-án Szerencsés Tibor Marketing Business Unit Director pozícióban csatlakozott az Ipsos menedzsmentjéhez. Fő feladata az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése, ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása.

Szerencsés Tibor a Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte második diplomáját Marketing szakon. A TNS Hoffmann kutatási igazgatójaként tevékenykedett, előtte pedig a Cognative és a Modus vezető munkatársa volt. Elsődleges specializációi az árkialakítással kapcsolatos kutatások, a piaci driverek feltérképezése, a fogyasztói magatartás- és versenytárselemzés. A szakmában eltöltött két évtizede alatt megismerte a hazai piac különböző területeit, mint FMCG, egészségügy, autóipar, pénzügy és telekommunikáció.

Kedvenc kutatási módszerei közé tartoznak még a shopper, ügyfél-elégedettség mérések és egyéb, kreatív online megoldások. A jövőben kiemelt figyelmet fog fordítani a hazai üzletág fejlesztésre az Ipsos nemzetközi termékeinek és más innovatív technikák megismertetésével. Tervei szerint személyre szabott ajánlatokon keresztül hatékonyan segíti majd az ügyfeleket stratégiai döntéseikben. Szabadidejét szereti családja körében aktív pihenéssel eltölteni.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!