
Az ügyféloldali telekommunikáció területén eltöltött tizenegy év után döntött úgy Sólyom Balázs, hogy új területen próbálja ki magát. A szakember április elsején igazolt a több technológiai platformon komplex rendszereket és alkalmazásokat fejlesztő Trendency Online Zrt-hez, ahol a feladata lesz felépíteni és vezetni az újonnan alapult Data Science és analitikai üzletágat. Sólyom 2009-ben az Invitelnél kezdett gyakornokként, ahol 2013-ban már a digitális csapat vezetőjeként dolgozott. Az Inviteltől 2017-ben a UPC-hez csatlakozott mint az online divízió igazgatója. Itt a nevéhez fűződik többek között az úttörő adatvezérelt hirdetési ökoszisztéma felépítése, illetve a szakma által több díjjal is honorált a wifipédia is. Emellett végig kísérte a UPC és a Vodafone fúziójának folyamatát is. Sólyom jelenleg is tagja az IAB elnökségének, a Metropolitan egyetemen pedig a hatékonyságmérés témakörében oktat.
Mocsai Norbert – Trendency Online Zrt., CEO
„A járvány sem írta felül üzletfejlesztési terveinket és elindítottuk Data science és analitikai üzletágunkat, melyhez vezetőként csatlakozott Sólyom Balázs. Az ismert szakember feladata a Trendency data science és analitikai projektjeinek koordinálása mellett a tanácsadási folyamatokban való részvétel lesz. Balázs személyében egy olyan szakemberrel bővült a csapatunk, aki a technológiai megoldások ismerete mellett több éves tapasztalata van analitikai és data alapú megoldásokban nagyvállalati környezetben. Konverzió orientált szemlélete pedig segítheti ügynökségi, illetve e-commerce területen jelen levő ügyfeleinket abban, hogy kampányaik átláthatóbbak és hatékonyabbak legyenek”.
Sólyom Balázs – Trendency – Data Science és analitika üzletágvezető
„Igazán pazar éveket tudhatok magam mögött, amiért hálás vagyok a volt csapatomnak és kollégáimnak. Nekik köszönhetően rengeteget tanultam e kicsivel több mint 3 év alatt és nagyon sok projektet vittünk sikeresen véghez, megerősítve ezzel a digitális területet mind értékesítésben, mind pedig ügyfélszolgálatban. De úgy éreztem, eljött az ideje annak, hogy kipróbáljam magam egy új területen, ahol bővíthetem a tudásom úgy, hogy a meglévő tapasztalatom is hasznomra, hasznunkra vállhat. Norbival hónapokkal ezelőtt még e-sport témában ültünk le beszélgetni, majd a végén véletlenül felmerült, hogy ki milyen irányba képzeli el a jövőt, és mindkettőnk meglepetésére ezek az elképzelések találkoztak. Nemigazán volt olyan momentum az eddigi karrierem során, hogy makacs módon ne az adatokra támaszkodtam. Norbi és a Trendency pedig pontosan tudja, hogy az ügyfelek milyen adatvagyonnal rendelkeznek és minden támogatást megadnak ahhoz, hogy ezt számukra is értékként tudjuk megmutatni, ezáltal pedig egy pontosabb képet kapjanak arról, hogy mi miért történik,, és a döntéseik során a lehető legtöbb információ birtokában legyenek.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!