Sikeresen átköltöztek a DIGIMobil ügyfelei a Vodafone hálózatára

Sikeresen átköltöztek a DIGIMobil ügyfelei a Vodafone hálózatára
2023. június 1-től a DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 ügyfelei a Vodafone Magyarország belföldi mobilhálózatát használják, így az előfizetők jelentősen nagyobb, csaknem országos lefedettséget élvezhetnek – mindehhez a DIGI 2023. december 31-ig garantálja a korábbi előfizetésekben szereplő kedvező, 4 forint/perces tarifát. Az érintett ügyfeleknek nem kell kicserélniük SIM-kártyájukat az új hálózatra való átálláshoz, azonban az adatroaming bekapcsolására, illetve egyes készülékeken a manuális hálózatválasztásra is szükség lehet.

A hálózatváltást követően a DIGIMobil és DIGINet Aktív 50 ügyfelek készülékei június 1-től a Vodafone Magyarország csaknem országos lefedettségű 2G vagy 4G hálózatára csatlakoznak fel. A váltással a HD minőségű hanghívásokat biztosító VoLTE szolgáltatás továbbra is elérhető marad, a VoWifi kiegészítő szolgáltatás azonban megszűnik. A változás a roaming feltételeket nem érinti.

„A sikeres átköltözés a Vodafone Magyarország és a DIGI munkatársainak közös, komoly technikai felkészültséget és nagyfokú szakmai tudást, precizitást igénylő munkájának eredménye. Büszkék vagyunk arra, hogy az új hálózatra váltással mostantól országos lefedettséget használhatnak az ügyfelek és így még kiválóbb felhasználói élményben lehet részük” – mondta el Blénessy László, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

A Vodafone hálózatára költözéssel a DIGIMobil előfizetőinek külön teendője nincs, az új mobilhálózatra csatlakozáshoz nem szükséges a SIM-kártya cseréje. A hálózatváltás a legtöbb eszköz esetében automatikusan megtörténik, ugyanakkor régebbi készülékeknél szükség lehet a manuális hálózatváltásra, amihez a DIGI a www.digi.hu/halozatvaltas oldalon nyújt segítséget.

A DIGIMobil ügyfelek továbbra is változatlan díjjal használhatják előfizetéseiket, a díjcsomagjaikban foglalt perceken túl a DIGI 2023 év végéig garantálja a rendkívül kedvező, 4 forint/perc árat a meglévő ügyfelek normál díjas beszélgetéseihez. Az ügyfelek szolgáltatója a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. marad, melynek értelmében a DIGIMobil és DIGINet Aktív 50 előfizetői továbbra is a DIGI ügyfélkezelési pontjain intézhetik ügyeiket. A DIGI műholdas és vezetékes szolgáltatásait a változás nem érinti, azok a megszokott magas minőségben működnek tovább.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!