A Liberty Global, a világ legnagyobb nemzetközi kábelszolgáltatója a napokban közzétett friss üzleti jelentése szerint tovább erősítette piaci pozícióit a 2015. negyedik negyedévében. A meggyőző eredményekhez leányvállalata, a hazai tévés és internetes piac vezető szolgáltatója, a UPC Magyarország is hozzájárult jó teljesítményével.
Az elmúlt évben a UPC Magyarország több mint 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, ennek eredményeként 60 000 új háztartásra terjesztette ki szolgáltatásait, köztük szélessávú hálózatát is, amelyen akár 500 Mbit/s sebességű internet-szolgáltatást kínál előfizetőinek. A cég különböző tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek (üzleti szakkifejezéssel: Revenue Generating Unit) száma 2015-ben 100 ezerrel, 1,8 millióra nőtt. A UPC 27%-os részesedésével tavaly tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális kábeltévé piacon, és mellette korlátlan adatforgalmat kínáló szolgáltatóként belépett a hazai mobilpiacra is. A vállalat tovább bővítette előfizetői számára ingyenesen elérhető Wi-Fi hálózatát, így ahhoz már több mint 400 000 hozzáférési ponton csatlakozhatnak az előfizetők.
A UPC a jelentés szerint a 2014-es adatokhoz képest 2015 végén 5%-os bevétel növekedést könyvelhetett el. “Büszke vagyok a UPC Magyarország 2015-ös teljesítményére, mely lehetővé tette, hogy mind a lakossági, mind az üzleti szegmensben megerősítsük pozícióinkat a telefónia, mobil, internet és élményszolgáltatások területén.” – nyilatkozta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója. “Korlátlan adatforgalmat kínáló mobil ajánlatainkkal mostanra országos szintű integrált infokommunikációs szolgáltatóvá váltunk. Ügyfeleink nagyra értékelik folyamatosan fejlődő termék- és szolgáltatás kínálatunkat, elismerésük bizonyítéka a nemrég nekünk &iacu te;télt Develor “Élményvezér” díj.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!