
A felhasználók az új webshopokban mint egy vállalkozói klubban vesznek részt, ezért nagyobb kedvezményt kaphatnak. Hatalmas léptekkel fejlődik az új élelmiszer vásárlási modell Amerikában, amely lényegében mindenki számára igen hasznos.
Az előfizetők a havi díjukat levásárolhatják, ezzel az aktuális számlájuk is olcsóbb lesz, mivel az új rendszer bekalkulálja azt is, hogy a vásárlók megelőlegezik a költségek egy részét akkor is, ha nem vásárolnak.
Az új online élelmiszerboltok jobban tudják tervezni az árúbeszerzéseiket, könnyebben szereznek visszajelzéseket a felhasználóiktól, személyesebb és nagyobb kedvezményeket tudnak biztosítani a vásárlóiknak a hagyományos webboltokhoz képest. Az új boltok nem csak weben, de mobilon is jól használható instant vásárlási lehetőséget kínálnak bárhol, bármikor felhasználóiknak.
Az exkluzívitás érzetet sugalló "klubrendszer" persze mindenféle marketing szempontból is hatékonyabbak, hiszen a közösségi média módszereivel a felhasználók sokkal jobban megszólíthatóakká válnak.
Az új modell ezenfelül elképesztő mennyiségű adatot termel, a big data pedig a kiszámíthatóságot növeli, a tervezhetőséget javítja, így kevesebb a veszeteség, a lejáró szavatosság miatti akció.
A vásárlók láthatóan szívesen fizetnek ki akár havi 99 dollárt is a havidíjra, ha az összes vásárlásuk esetében ez 25-50 százalékos árkedvezményt eredményez. Mindezek mellett a rendszer annyira gyors, hogy van aemylikben már egy órán belüli szállítást is vállalnak.
Az Amazon persze azonnal bevezette az élelmiszer forgalmazó webshopjában, de a rendszer új belépőket is hozott az elektronikus élelmiszer kereskedelembe.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!