Nem kell sorban állni a számlanyitáshoz

Nem kell sorban állni a számlanyitáshoz
Az MKB Bank a nagybankok közül elsőként, július 20-án indította online számlanyitási szolgáltatását.

 

A indulás óta eltelt rövid időszak alatt több mint száz új ügyfél nyitott számlát személyes megjelenés nélkül, a videó chat funkciónak köszönhetően.

Online szerződéskötés esetén a lakossági ügyfelek azonosítása és a szerződéskötés személyes megjelenés nélkül, videó chat funkción keresztül történik. Az MKB Bank ezt követően akár 2 órán belül megnyitja a bankszámlát, ezzel egyidejűleg megküldi az azonosítókat, amelyekkel az ügyfelek hozzájuthatnak az MKB PAY-be virtualizált MasterCard bankkártyájukhoz, így a szolgáltatás szinte azonnal használható.

Az MKB Bank online számlanyitás szolgáltatása a világ bármely pontjáról igénybe vehető.

Hetényi Márk, az MKB Bank Digitális stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettese: „Az MKB Bank élen jár a legújabb digitális technológiák banki bevezetésében. Április elején döntöttünk arról, hogy - amint a jogszabályok lehetővé teszik - bevezetjük a videó chaten keresztül történő ügyfél-azonosítást. [...] Az ügyfelek online számlanyitás iránti érdeklődése minden várakozásunkat felülmúlja. Az MKB Bank rendszere pontosan és kiegyensúlyozottan működik, hétköznapokon tartjuk a két órán belüli számlanyitást."

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!