
„Büszkék vagyunk arra, hogy idén - a mindenki életében különleges - 18. évfordulóját ünnepelheti a Mastercard – Év Bankja verseny, ami mára túlzás nélkül a hazai bankszektor legnagyobb presztízsű megmérettetése lett. Ezt annak is köszönhetjük, hogy mindig figyeltünk arra, hogy a világ és azon belül is a pénzügyi szolgáltatások folyamatos változását ez a versengés is megmutassa. Így talán már az sem meglepetés a partnereink számára, hogy ezúttal is készültünk néhány újdonsággal, és a ko-rábban megismert kategóriákat is finomhangoltuk” – mondta az idei kiírás kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A szervezők továbbra is fontosnak tartják, hogy a hagyományos banki szolgáltatások mellett olyan területek is bekerüljenek a versenykiírásba, amelyek ugyan nem kapcsolódnak a mindennapi ügy-menetbe, ugyanakkor megkerülhetetlenek 2023-ban. Így Az év pénzküldési megoldása, Az év üzleti szegmensnek szóló programja, vagy Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása mellett várják a pá-lyázatokat Az év CSR kezdeményezése, Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya és Az év akvizíciós marketing kampánya kategóriákban is. Idén a pályázók Az év könnyű és kényelmes bankolási élmé-nye kategóriában is megmérettetnek úgy, hogy a zsűri nem csak a digitális, de a bankfióki ügymene-tet is figyelembe veszi majd.
2023-ban a bankok a következő 7 kategóriában mérhetik össze teljesítményüket:
- Az év pénzküldési megoldása
- Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye
- Az év CSR kezdeményezése
- Az év üzleti szegmensnek szóló programja
- Az év akvizíciós marketing kampánya
- Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya
- Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása
A kategóriák győztesének kihirdetése mellett 2024. februárjában, a versenyt lezáró gálán adják majd át a Mastercard - Az év bankja 2023 fődíjat is, melynek nyerteséről a 7 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!