
Nagy botrányt kavart, mikor kiderül, hogy Booking, az egyik legnagyobb szállásfoglaló cég, nem létező szálláshelyeket hirdet, és a bajba jutott ügyfeleinek nem fizeti ki a nekik járó pénzösszegeket.
Dányi Andrea is belefutott egy ilyen nem létező szállásba. 2022 decemberében, a karácsonyi időszakban foglalt szállást Indonéziába. A nemcsak lefoglalt, de ki is fizetett szállásról az utolsó pillanatban derült ki, hogy valójában nem is létezik.
"Kaptam egy visszaigazoló mailt a Bookingtól a szállásadó elérhetőségével, akit felhívtam egyeztetni, de közölte, hogy neki ilyen szállása nem létezik. Ekkor megkértem, hogy akkor legyen szíves a visszaigazolást és az egész foglalást törölni, mire azt mondta, hogy ezt nem tudja törölni, végezzem el én, majd kinyomta a hívásomat, és blokkolta a számom" – mondta a Fókusz stábjának.
Szeretett volna segítséget kérni a Bookingtól, mivel a szerződési feltételekben a cég garanciát vállal arra, hogy azonnal keresnek egy másik szállást az ügyfélnek, ha véletlen ilyen történik, továbbá azt is vállalják, hogy a két hotel közti különbözetet kifizetik, amennyiben drágább hotelt sikerül találni.
Olvasd el a teljes cikket az Index oldalán!
Lead fotó forrás: Amr Abdallah Dalsh / Reuters
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!