Weareables, vagy weareable devices az új mánia. Természetesen a hordozható kütyük új generációja pér éve velünk van, de mindezidáig csak az órák és a sporttrackerek világában sikerült nagyobb sikert elérniük. Mindezek ellenére az elemzők a piacot valószínűleg alul is bescsülték, hiszen számos terültet nem vettek bele abba az elemzésbe, amely a napokban látott napvilágot.
A mobil eszközök új generációja már annyira természetes egyes esetekben, hogy fel sem tűnik, hogy valakinek nem hagyományos órája van, hanem egy androidos csoda. Az egész őrület természetesen pont azzal kezdődött, hogy a fejlesztők kitalálták, hogy nem elég okos az óránk, nem elég okos a futócipőnk, nem lesz jó, ha az edzés közben a telefonunkat szorongatjuk a kezünkben.
Azóta már bukott a Google okosszemüveg első verziója, viszont elképesztő várakozásokat hozott a hordozható VR lehetősége a játékosok világában. Töretlenül nyomulnak az okos és intelligens karkötők, amelyek egy része ma már nem csak a sportban érdekes, hanem a divat világába is benyomult.
A világ adatokat vár, a bigdata és a weareables összekapcsolódott, az egészségügy új távlatokat lát a gyógyászatban, nincs többé bonyolult személyes adattovábbítás, s többen életmentő funkciókat is szánnak az eszközöknek. Addig jutottunk, hogy már pánikgombra sincs szükség, mert az eszköz tudja, hogy mikor van baj.
Az eszközök felhasználása mostanra olyan területekre is kiterjed, ahol nem gondoltuk sosem, hogy változás lehet, az egeret mozgásdetektoros gyűrűvel helyettesítenék és az előadó termekben már tesztelik a lézeres prezentert leváltó hordozható szerkentyűket.
Számtalan felhasználás és számtalan lehetőség van még arra, hogy az életünket egyszerűbbé varázsolja a hordozhetó eszközök forradalma, valószínűleg, az elemzők adatai is ennek megfelelően változnak majd az elkövetkező években. 2014-ben 29 millió eszköz talált gazdára, 2019-re 173 milliót jósolnak.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!