A GfK 2014 augusztusában végzett felmérése szerint Dél-Koreában, az Egyesült Királyságban, Németországban és az USA-ban az okosórák vásárlásakor a legfontosabb szempont a termék ára. Ezzel szemben Kínában a pontosság volt a legfőbb szempont és az ár be sem került az első három szempont közé.
A funkcionalitás szintén lényeges volt az Egyesült Királyságban, Németországban és az USA-ban, ugyanakkor a dél-koreaiak a könnyen kezelhetőséget részesítik előnyben.
Az eszköz használata során mindegyik ország felhasználói úgy nyilatkoztak, hogy az aktivitás mérés az elsődleges szempont az eszköz kiválasztásakor. Az USA-ban, Németországban, és az Egyesült Királyságban a második legfontosabb kritérium az volt, hogy mutassa az időt, míg a kínaiak és a dél-koreaiak a hívásfogadást részesítették előnyben. A navigáció szerezte meg a harmadik helyet a Kínában és az Egyesült Királyságban, míg az USA-ban és Dél –Koreában ugyanezen a helyen az egyszerű alkalmazások szerepelnek.
A Cowen and Company ebben a hónapban kiadott előrejelzése szerint a hordható okoseszközök, beleértve az órákat, szemüvegeket és ékszereket is, eladása nagy arányban fog növekedni az elkövetkezendő években. Ez a növekedés az okos órák esetén a 60 százalékot is elérheti.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!