
Megjelent a data.ai (korábban App Annie) kutatása alapján készült lista, melyből kiderült, hogy melyek voltak eddig a legnépszerűbb alkalmazások 2022-ben.
Nem nagy meglepetés, hogy a letöltési listák élén a TikTok áll, a második helyet pedig az Instagram szerezte meg. A legtöbbet használt közösségi alkalmazás azonban továbbra is a Facebook, annak ellenére, hogy az utóbbi időben egyre többször hallottuk, hogy visszaesett a népszerűsége. A legnagyobb fogyasztó költéssel szintén a TikTok rendelkezik – írja a Social Media Today.
Érdekesen alakult a kisebb alkalmazások közötti verseny. A Snapchat például hetedik volt korábban a letöltési listán, ahonnan 2022 elejére felküzdötte magát az ötödik helyre. A Shopee nevű e-kereskedelmi alkalmazás pedig tizedik helyét a hetedikre javította.
A kutatásból az is kiderült, hogy a fiatalabb felhasználók általában a Messengeren vagy a WhatsAppon üzennek rokonaiknak és általános kapcsolataiknak, ugyanakkor a Snapchat üzenetküldő felülete is kulcsfontosságú számukra.
Ami az operációs rendszereket illeti, az élen továbbra is az Android áll, különösen a fejlődő régiókban, az iOS felhasználók ugyanakkor többet költenek.
(Forrás: marketingmorzsak.hu)
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!