Azok az ügyfelek, akiknél elérhetővé válik a 4G Hang opció, erről SMS értesítést kapnak. A szolgáltatás aktiválást egyedileg az ügyfélszolgálati csatornákon is lehet kezdeményezni.
A Magyar Telekom a hazai szolgáltatók közül elsőként 2017. április 27-én teljes magyarországi 4G hálózatán elindította a hangszolgáltatást, majd a tömeges aktiválás múlt év augusztusában indult el. A VoLTE (Voice-over-LTE) technológia révén a hanghívások is a 4G hálózaton (nem pedig a 3G vagy 2G hálózaton) bonyolíthatóak le, ami a mobilhálózatok fejlesztése tekintetében is fontos lépcsőfokot jelent, hiszen a zökkenőmentesen kapcsolódó, teljesen IP-alapú hálózatok irányába tereli a mobilszolgáltatást.
A szolgáltatás részleteiről a www.telekom.hu/4g-hang weboldalon található bővebb tájékoztatás.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!