A Social Football Summit egy labdarúgásra fókuszáló olasz szervezet, mely szerte a kontinensen figyeli a sportág előremutató technológiai megoldásait. Évente egyszer, nagyszabású díjátadó esemény keretein belül hirdetik ki díjazottjaikat — az adott időszakban példamutatónak ítélt szakmai projektjeket, 12 különböző kategóriában.
A digitális transzformációra és szurkolói aktivitásra fókuszáló Top Fan Engagement kategóriában olyan kiemelkedő, technológiai újításokkal előremutató megoldásokat jelöltek, amelyek szorosabbá teszik a kapcsolatot a sportszervezetek és rajongóik között. A 2021-es mezőnyben három kiválóan teljesítő, kreatív cég került a figyelem középpontjába: a Seyu mellett az olasz 45° Minuto és a Sorare alkalmazásai vannak versenyben.
A magyarok számára is nyitva a szavazás
Izgalmas időszaknak nézünk elébe: november 2-áig a magyarok számára is elérhető a külön erre a célra készült online szavazófelület, így ők is lehetőséget kapnak, hogy leadják voksaikat az általuk legjobban kedvelt projektre.
A nyertesek személyes meghívást kapnak majd az exkluzív díjkiosztóra, amely november 15-én Rómában megrendezendő Social Football Summit nevű kétnapos rendezvénysorozat alatt tartanak meg.
A rendezvénysorozat Olaszország legnagyobb olyan eseménye, ahol nemzetközi előadók tartanak beszédeket, kimondottan a labdarúgással kapcsolatos üzleti fókuszú témákra koncentrálva. A rendezvény helyszíne az S.S. Lazio és az AS Roma hazai meccseinek is otthont adó Stadio Olimpico lesz.
Egyre nagyobb nemzetközi figyelem övezi a Seyu megoldását
A 'Seyu - Együtt a győzelemért!' egy olyan digitális sporttechnológiai újítás, amely lehetőséget ad a sportrajongóknak arra, hogy kedvenc csapatukat vagy sportolójukat virtuálisan, akár saját otthonukból is motiválják. A megoldás szurkolók milliói számára teszi lehetővé, hogy egy mobil applikáción keresztül oszthassák meg képeiket és a hozzá tartozó üzeneteiket a stadionok LED felületein, óriáskivetítőin, illetve a közösségi médiában is a mérkőzések során. Az innovatív megoldás ezáltal egy újfajta, még mélyebb összetartozási élményt biztosít a rajongóknak, bárhol is legyenek a világon.
A Seyu-val folytatott együttműködés abban is segít a kluboknak, hogy még több figyelmet, szurkolói aktivitást és kézzelfogható üzleti értéket generáljanak. A Magyarországon már több mint 300 eseményen bizonyított (Magyar labdarúgó-válogatott, Telekom Veszprém, MOL Fehérvár FC, Újpest FC, DVSC) cég a nemzetközi piacon is egyre aktívabb tevékenységet folytat.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!