Leáll a Vodafone ügyfélszolgálata

Leáll a Vodafone ügyfélszolgálata
A tájékoztatás szerint az alapszolgáltatások mindvégig használhatók maradnak, a kimaradás jórészt a számlázási rendszer által kezelt, illetve ahhoz szorosan kötődő ügyleteket érinti majd.

Július második felétől kezdődően informatikai átállás miatt fokozatosan leállítja egyes háttérrendszereit a Vodafone Magyarország, így a megadott időintervallumban többek közt nem lehet majd új szerződést kötni, mobilt vásárolni, illetve javíttatni sem.

Az tájékoztatás szerint az alapszolgáltatások mindvégig használhatók maradnak, a kimaradás jórészt a számlázási rendszer által kezelt, illetve ahhoz szorosan kötődő ügyleteket érinti majd.

  • Az átállás miatt a Vodafone július 14-től nem kézbesít feltöltőkártyás SIM-eket a webes megrendelések alapján;
  • július 19-én leáll a teljes mobil webshopos vásárlás, vagyis ettől az időponttól kezdődően nem lehet új készüléket vásárolni a Vodafone-tól;
  • végül július 24-től 28-ig, öt napon keresztül szünetel majd a szolgáltató gyakorlatilag teljes mobilos ügyintézési folyamata.

Utóbbi öt napban sem online, sem a Vodafone üzletekben nem lehet majd számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetelni fog ebben az időintervallumban. Nem lehet majd parkolási díjat és autópályadíjat sem fizetni SMS-ben és applikáción sem, de nem lesz elérhető a My Vodafone alkalmazás mobilelőfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem

A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható a Vodafone-nál.

A Vodafone esetében a mostani átállás kizárólag a mobilos ügyfélbázist érinti.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!