Úgy néz ki tényleg elindulhat a régóta várt LinkedIn forradalom - írja a marketingmorzsak.hu Néhány héttel ezelőtt a csoportok munkáját megkönnyítő funkciókkal lepte meg a LinkedIn a felhasználókat, később pedig bevezette a Salary Insightot, amely a platformon feladott álláshirdetéseket tette még átláthatóbbá.
Most azt jelentette be a vállalat, hogy Snapchat-szerű szűrők és szöveges effektek bevezetését tervezi a jövőben, amellyel valószínűleg szeretnének kitörni az unalmas B2B alkalmazásokra jellemző világból és jelentősen megnövelni az interakciók számát. Az újítás minden felhasználó számára elérhető lesz.
Az újítás oka az lehet, hogy a LinkedInen is nagyon pozitív visszajelzése van a videóknak, ami a vállalat saját mérései szerint is hússzor (!) akkora interakciót vált ki a felhasználókból, mint egy normál poszt.
Az első információk szerint 3 szűrővel és 3 szövegstílussal jelentkezik a platform.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!