
A döntés értelmében két független vállalat jön létre: egy vezető nagykereskedelmi és élelmiszer-szakértő továbbra is a METRO márka név alatt, illetve egy, a szórakoztató elektronika terén európai piacvezető cég CECONOMY néven. A szétválás mindkét vállalat számára lehetővé teszi, hogy fogyasztóik számára saját piaci területükön viszonylag gyorsan további értékeket teremtsenek.
„Két erős és jól körvonalazott cégről beszélünk. Mindkettő rendkívül dinamikus és megvan benne a szükséges adottság az önálló működéshez, valamint az egészséges növekedéshez. Az elmúlt években sokat dolgoztunk azért, hogy sikeres legyen az átalakulás” – mondta Olaf Koch, a METRO AG igazgatótanácsának elnöke.
A METRO Csoport 35 országban van jelen 220 000-nél is több alkalmazottal. Eddig a METRO/Makro Cash & Carry mellett a Media Markt és a Saturn – Európa első számú elektronikai cikkeket forgalmazó kiskereskedelmi áruházlánca – és a Real hipermarketek alkották a csoportot. További információ: www.metrogroup.de
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!