Időről időre szükség van az informatikai rendszerek fejlesztésére, karbantartására, az ügyfelek legkorszerűbb kiszolgálása érdekében, melyet a szolgáltató úgy időzít, hogy a lehető legkevesebb nehézséget okozza az ügyfeleknek. Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása mobil- és otthoni szolgáltatások működését nem érinti, a Telekom ügyfelei a mobil díjcsomagjukba foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások: az otthoni (vezetékes) telefon, internet és a TV szolgáltatás is működni fog.
A Telekom a karbantartás időtartamára automatikusan korlátlan belföldi netet biztosít minden lakossági és üzleti mobil ügyfele számára. Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a karbantartás ideje alatt roaming helyzetben nem lesz lehetőség netbővítő aktiválására, ezért aki külföldi utazást tervez, még a leállás előtt gondoskodjon annak bekapcsolásáról. Domino ügyfeleink figyelmét felhívjuk, hogy amennyiben egyenlegüket online felületeinken szeretnék feltölteni, azt szintén még a leállás előtt tegyék meg, valamint, ha az éves adategyeztetésük határideje ekkor járna le, azt végezzék el időben.
A karbantartás következtében érintett funkciók részletes leírása az alábbi linken érhető el: www.telekom.hu/leallas A karbantartás előtti napokban, illetve annak ideje alatt a szolgáltató Facebook oldalán folyamatos tájékoztatással segíti ügyfeleit.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!