Időről időre szükség van az informatikai rendszerek fejlesztésére, karbantartására, az ügyfelek legkorszerűbb kiszolgálása érdekében, melyet a szolgáltató úgy időzíti, hogy a lehető legkevesebb nehézséget okozza az ügyfeleknek.
Az ütemezett karbantartás ideje alatt a mobil- és otthoni szolgáltatások működni fognak, a Telekom ügyfelei a mobil díjcsomagjukba foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások: az otthoni (vezetékes) telefon, internet és a TV szolgáltatás is működni fog.
Tekintettel arra, hogy a karbantartás időszaka alatt a hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítő vásárlása nem lesz elérhető, a Telekom ezen időszakra korlátlan netet biztosít minden lakossági és üzleti mobil ügyfele számára belföldön, melynek aktiválása automatikus. Külföldi tartózkodás esetén pedig EU-ban 5 GB netet, míg EU-n kívül 2 GB EU-n kívüli netet biztosít, melyet szintén automatikusan aktivál, az ügyfeleknek nincs ezzel teendője.
A karbantartás következtében érintett funkciók részletes leírása az alábbi linken érhető el: www.telekom.hu/leallas
A karbantartás előtti napokban, illetve annak ideje alatt a szolgáltató Facebook oldalán folyamatos tájékoztatással segíti ügyfeleit.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!