Ilyen még nem volt! Italkultúrával foglalkozó weboldal indul

Magyarország első italkultúrával foglalkozó weboldalát indítja és egymilliós látogatószámot tervez nyárra a HG Média Csoport.

Áprilisban 420.000-re nőtt a valós egyedi látogatók száma az átlag feletti jövedelemmel és vásárló erővel rendelkező, prémium szegmenst elérő hamuesgyemant.hu weboldalon. A HG Média Csoport életmód tavaly nyár végén indult portálja a hivatalos forgalom- és közönségmérési adatokat szolgáltató Digitális Közönségmérési Tanács (dkt) mérése szerint ezzel saját kategóriájában olyan nagyágyúkat utasított maga mögé, mint a noklapja.hu (413.000 RU), a roadster.hu (401.000 RU), az evamagazin.hu (340.000 RU), a welovebudapest.hu (316.000 RU) és az instyle.hu (252.000 RU).

A 20+ éves tartalom előállítási tapasztalat, a legújabb trendeknek megfelelő dizájn, valamint az innovatív digitális megoldások segítségével az áprilisi látogató szám a duplája a januári, kicsit kevesebb, mint 200 000-nek, és jelentős növekedés a márciusi 313.000-hez képest is. A dinamikus növekedést ráadásul az olvasótábor magas minőségének megtartásával sikerült elérni: a hamuesgyemant.hu portálra látogatók több, mint 60%-a érkezik a magas vásárlói hajlandósággal rendelkező, a hirdetők számára kulcsfontosságú ESOMAR kereskedelmi célcsoportokból - mondja Nagy Tamás, a média holding digitális hirdetési vezetője.

A HG Média csoport célja, hogy folytassa ezt a növekedési ütemet és a hagyományos után a digitális magazinok között is a meghatározó szereplők élére kerüljön Az idei év a HG Media Csoport teljes online portfoliója számára jelentős előrelépést hozott. A hamuesgyemant.hu az ifaktor.hu és a haszon.hu saját felületekkel januárban 580. 000, áprilisban már 912 000 egyedi látogatót sikerült elérni.

A 2021-re tervezett havi 1 milliós egyedi látogatószám elérését a megjelenésében és tartalmában is megújuló haszonagrar.hu weboldal és a kiadó piacvezető Vince bormagazinjának nyár elejére elkészülő, online mutációja is segíti. Utóbbi hazánk első italkultúrával foglalkozó weboldala lesz, amely többek közt 15 év bortesztjeit, értékeléseit vonultatja fel. A meglévő oldalak fejlesztése mellett további tematikus portálok indítása is szerepel az idei tervek között.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!