A főbb újítások közé tartozik a Ricoh interaktív táblájával kompatibilis vezérlőeszközök portfóliójának kibővítése. Az új vezérlők egy sor alkalmazással és indítómenüvel testreszabhatóak többféle ügyfélszegmenshez és piachoz. A vezérlők támogatják a Microsoft Windows 10 rendszert. A Ricoh interaktív tábláival való kompatibilitás rugalmasságot nyújt, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy tovább emeljék a megbeszélések és találkozók színvonalát. Az adminisztrátorok egyszerűen beállíthatják, kezelhetik és lezárhatják a konfigurációkat az indító alkalmazás segítségével, amely az összes művelet fő felhasználói felülete.
Az esemény során a vállalat számára kiemelt szerepet kap a fejlett, digitális munkahely előnyeinek bemutatása, amely széles termékportfóliójának köszönhetően a vállalatok számára elérhető a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
A bemutatásra kerülő Ricoh technológiák:
• Interaktív tábla az IBM Watson™ MI-vezérelt segédjével
• Vizuális kommunikációs pont egy interaktív recepcióst alkalmazó létesítmény bemutatására
• A Ricoh P3500M egységes kommunikációs rendszerének bemutatása
• A Ricoh D5520 interaktív tábla használata szabványos és közeli vetítésű projektorokkal, az egyes projektek kivetítésére és eszközök közötti átküldésének bemutatására
• Ricoh partnerek megoldásai digitális feliratozáshoz és a Condeco™ szobafoglalási rendszerhez
Oscar Mellegers, a EMEA Marketing és kommunikációs szolgáltatások vezetője elmondta: "Egész Európában jelentős a kereslet az innovatív munkahelyi technológiák iránt. A Ricoh szponzorált kutatásai azt mutatják, hogy a munkavállalók 98%-a lelkes vagy izgatott az új technológiák bevezetését illetően. Nyilvánvaló, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb eszközökkel szeretnék pozíciójukat betölteni és munkájukat végezni. Örömmel tölt el minket, hogy biztosíthatjuk ezeket a lehetőségeket az ISE-n.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!