IPRA Golden World Awards - Kategóriagyőztes a Mastercard és az Uniomedia Csoport

IPRA Golden World Awards - Kategóriagyőztes a Mastercard és az Uniomedia Csoport
Legjobbnak választották az IPRA Golden World Awards-on a Mastercard kampányát. A Mastercard együttműködik Mautner Zsófi gasztro bloggerrel és több őstermelővel is, hogy közösen motiválják az őstermelők kereskedelmi szektorát a kártyás fizetés bevezetésére, ezzel is támogatva a fenntarthatóságot.

Magyarországon az őstermelők a kereskedelmi szektor azon csoportja, akiknél az egyik legalacsonyabb a kártyaelfogadási hajlandóság. Éppen emiatt a Mastercard a példamutatás eszközében találta meg a megoldást: a Budapest első digitális termelői piaca kampány során influencer együttműködést kötött Mautner Zsófival, Magyarország első számú gasztro bloggerével, aki a projekt márkanagykövete lett, illetve öt őstermelővel.

Ezen együttműködések célja az volt, hogy megmutassa és bebizonyítsa az őstermelőknek, hogy a mai világban szükségük van az innovációkra, a digitalizmusra, az érintésmentes fizetési megoldásokra – így például a telefonterminálra –, hiszen ezek nemcsak gyorsabbak, kényelmesebbek és biztonságosabbak a készpénznél, de a vásárlók részéről is nagyon nagy igény mutatkozik irántuk.

A kampánynak köszönhetően a közkedvelt budai Czakó Piacz árusainak több mint 90%-a ma már elfogad valamilyen elektronikus fizetési megoldást. Az influencerek által megosztott social media tartalmak a videós megosztásokkal együtt több, mint 700.000 embert értek el. A legkiemelkedőbb eredmény azonban nem csupán az, hogy a piaci vásárlás immár egy sokkal gyorsabb, egyszerűbb és biztonságosabb élménnyé vált, hanem az is, hogy a piac "lelkei", az őstermelők egyúttal környezettudatosabb, jövőállóbb és fenntarthatóbb vállalkozókká is váltak.

A díjazottak listája itt érhető el: https://www.ipra.org/golden-world-awards/winners/

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!