Google a világ legértékesebb brandje

Google a világ legértékesebb brandje
A Google és az Apple évek óta küzd a világ legértékesebb brandje címért, az elmúlt években többnyire az Apple vezette a listát. Idén azonban a Googlenek sikerült fordítani a helyzeten.

A Millward Brown éves BranZ felmérése szerint a Google újra vezet, a kereső óriás becsült értéke 158.843 ezer, míg az az Apple-é 147.880 ezer dollár.

A ma megjelent tanulmány az IBM-et a harmadik helyre sorolta, amelyet a Microsoft, McDonald’s, CocaCola, Visa, AT&T, Malboro és az Amazon követ.A Facebook az elmúlt évhez képest tíz helyet ugrott előre, így a 21 helyen, a Starbucks még ennél is nagyobb előrelépést tett, a 44. helyről a 31. helyig verekedte előre magát. A LinkedIn idén került fel először a listára, és 12.407 ezer dolláros értékével a 78. helyen nyitott.

A Millward Brown becslése szerint a világ száz legértékesebb cégének összértéke eléri a 2,9 billió dollárt.

A Millward Brown teljes felmérése itt olvasható.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!