“Az elkövetkező hetekben megkezdjük a túlzottan kereskedelmi tartalom eltávolítását is a YouTube Kids alkalmazásból, például egy olyan videót, amely csak a termék csomagolására összpontosít, vagy közvetlenül pénzt költésre ösztönöz” – írja a Youtube közleménye alapján a Marketingmorzsák. Ezenkívül nem lesz automatikus lejátszás a gyerekek számára.
A szülők jobban ellenőrizni tudják a gyerekek digitális lábnyomát, és eltávolítathatják, ha gyerekeikre a keresőmotorok például képtalálatot jelenítenek meg. “Természetesen egy kép eltávolítása a keresésből nem távolítja el azt az internetről, de úgy gondoljuk, hogy ez a változás lehetővé teszi a fiatalok számára, hogy jobban ellenőrizzék képeiket az interneten” – áll a közleményben.
Továbbá lehetőség lesz
- a hirdetések célzásának leállítása a gyermekek kora, neme vagy érdeklődési köre alapján
- a gyermekek számára feltöltött videók alapértelmezett módjának megváltoztatása a “lehető legprivátabb lehetőségre”
- biztonságos keresése gyermekek számára
- meg lehet akadályozni a helyzelőzmények funkció használatát
- és egy új menüpont érkezik a Google Play alkalmazásboltba, ami a szülőknek ad tanácsot.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!