Magyarországon közel 100 szolgáltató központ, mintegy 40 ezer embert foglalkoztat – az összes munkavállaló 5%-a, több, mint 2000 ember a BT alkalmazottja. Az SSC ágazat a második legdinamikusabban fejlődő terület az országban, amely egyúttal magas szintű nyelvi tudást és komplex feladat megoldó képességeket is igényel a munkavállalóktól. A szektorban rendkívül kiélezett a verseny a szakképzett és tapasztalt munkaerő iránt.
Az Edutus Főiskola a piaci igényekre kíván reagálni azzal, hogy speciális SSC képzést indít a 2016/2017-es tanévben. A BT Regionális Szolgáltató Központja, mint az egyik legjelentősebb szolgáltató központ Magyarországon, már az elindulásakor támogatni kívánja a képzést, ezért elsőként a magyarországi SSC-k közül, oktatási együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá az Edutus Főiskolával a tegnapi napon. Az együttműködés során öt, a központban dolgozó BT-s szakember vesz majd részt a képzés tananyagának elkészítésében, valamint a második szemesztertől annak oktatásában is. A BT munkatársai magas szintű szakmai és gyakorlati tapasztalataik révén a nemzetközi pénzügy és számvitel, az interkulturális kommunikáció és konfliktuskezelés, a nemzetközi vállalat működés és működéstan, valamint a szolgáltató központ ismeret területein segítik majd a főiskola munkáját.
Szabó Zoltán, a BT ügyvezetője a nyilatkozat aláírásának kapcsán elmondta: „Az oktatás és a nagyvállalatok együttműködése rendkívül fontos annak érdekében, hogy a főiskolai végzős hallgatók még piacképesebb, szakirányú tudással kerüljenek ki az oktatási intézményekből, valamint megismerjék azokat a fejlődési, képzési lehetőségeket, melyeket a BT is kínál a munkavállalói számára. A vállalat a mostani együttműködés keretein belül is támogatni kívánja az oktatást e törekvésben a gyakorlatban szerzett tapasztalatok megosztásával, illetve az SSC szektor sajátosságainak széleskörű megismertetésével.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!