E-maileinkre is gépek fognak válaszolni!?

E-maileinkre is gépek fognak válaszolni!?
Lassan már nem telik el úgy nap, hogy ne jelenne meg egy új startup vagy fejlesztés, amely a mesterséges intelligenciával foglalkozik, az MI lassan e-mailezni is fog helyettünk!

 

A mesterséges intelligenciát már évtizedek óta igyekeznek tökéletesíteni, hogy összehozzák az olcsó számítási teljesítményt és a rengeteg adathoz való hozzáférést – úgy néz ki, 2016-ban eljött az AI ideje.

Lassan már nem telik el úgy nap, hogy ne jelenne meg egy új startup vagy fejlesztés, amely a mesterséges intelligenciával foglalkozik.

A cégek többsége az üzleti életben először az értékesítési munkafolyamat különböző szintjein szeretné használni. Ha belegondolunk, akkor logikus, hogy az értékesítési folyamatoknál kezdik el aláalkalmazni a mesterséges intelligenciát, hiszen így tudják leghatékonyabban növelni a bevételeiket.

Az emberek többsége a modern világban információtúlterheltségben szenved. Ezért van szükség az egyre növekvő mennyiségű információ gép által történő feldolgozására, hogy segítsen megérteni a növekvő adathalmazt.

Alan Lepofsky, a Constellation Research elemzője szerint: A helyzeten remélhetőleg enyhíteni fog a mesterséges intelligencia a szűrési információkkal és a feladatok automatizálásával.

Az AI megjelenése természetesen hatással van a startupközösségekre is. Ezen a héten mutatkozott be a Conversica szoftvere, amely egy mesterségesintelligencia-alapú automatizált értékesítési asszisztens, és nemrég 34 millió dollár befektetést kaptak.
(Ez már előszobája a címben említett automata e-mail asszisztens fejleszésének...)

A szoftver kihasználja a természetes nyelvi feldolgozást, következtetési motort és a természetes nyelvi generációt, ami meglehetősen bonyolult AI-technológia.
Ráadásul a héten mutatta be a Salesforce is a LiveMessage-et, amelyet a saját felhőplatformjába is beépített.

Ezekkel a megoldásokkal a kapcsolatfelvételt, illetve az egyszerű feladatokat a robotokra bízzák, így kizárólag a bonyolultabb kommunikációt igénylő feladatokhoz kell operátort alkalmazni.
További részletek itt:

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: chat, chatbot, robot