Döcög a Vodafone rendszere az átállás után

Döcög a Vodafone rendszere az átállás után
A Vodafone közlése szerint sikeresen lezárult a július 11-16. közé időzített informatikai átállás, az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is elérik a főbb ügyintézési és értékesítési szolgáltatásokat. Az ügyfelek visszajelzései szerint az új hét első napján azonban még tapasztalhatók fennakadások, hétfőn többen nem tudtak bejelentkezni fiókjukba sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, idén nyárra is informatikai átállást ütemezett be a Vodafone július 11-16. közt, mely a UPC Magyarország felvásárlását követő műszaki fejlesztések részeként próbálja összedrótozni a két platformot (vezetékes és mobil) egy ügyviteli és számlázási rendszerbe. Az átállási folyamat idén elméletileg két ütemben zajlik, és egyaránt érinti a vezetékes- és mobilos ügyfeleket is, míg a tavalyi fázisban csak a mobilos ügyfelek kerültek sorra. A szolgáltató az időszak előtt hangsúlyozta, hogy szolgáltatások elérhetősége mindvégig megmarad, csak az ügyintézési lehetőségek szűnnek meg gyakorlatilag teljesen, elérhetetlenné vált a legtöbb ügyintézési és vásárlási lehetőség - írja a hwsw.hu.

A szolgáltató már a bejelentéskor felhívta a figyelmet, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően hátrány nem éri őket. A befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.

Július 18-án hétfő délelőtt azonban több ügyfél is jelezte a szolgáltató bejelentése alá, hogy nem sikerül bejelentkeznie fiókjába sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül, a felületek hibaüzenetekkel térnek vissza, amit a HWSW szerzője szintén tapasztalt. Olvashatók panaszok a szolgáltató Facebook oldalán arról is, hogy túlterhelt az ügyfélszolgálat, a szolgáltató által dél körül adott tájékoztatás szerint is hosszú várakozási időre számíthatnak a telefonálók.

A HWSW kérdésére a Vodafone sajtóosztálya is megerősítette, hogy jelenleg még előfordulhat, hogy a My Vodafone alkalmazáson keresztül nem minden ügyfél tud bejelentkezni, a javításon már nagy erőkkel dolgoznak a szolgáltató munkatársai, ennek megtörténtéig az ügyfelek türelmét és megértését kérik. A teljes cikk itt folytatódik.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!