Csökken a Facebook márkaértéke, az Amazoné betonszilárd

Csökken a Facebook márkaértéke, az Amazoné betonszilárd
Az Instagram nagyot megy, a Microsoft pedig a harmadik helyig mászott fel, egy hajszállal megelőzve a Google-t.

A Facebook piaci értéke a tavalyi évben 7,4 százalékot esett a Kantar világmárkákat listázó BrandZ Global Top 100-as összeállításán, ezzel már második éve van a lejtőn – olvasható a Kreatív cikkében. Mint írják, ezzel a közösségimédia-óriás a lista hatodik helyéről a nyolcadikra csúszott, közben pedig beelőzte őt az Alibaba, valamint a szintén kínai Tencent is.

Ugyan a Facebook hajóján szaporán jelennek meg a lékek, a korábban felvásárolt Instagram rakétaként hasít, 15 helyet ugrott előre, a lista második leggyorsabban növekvő márkájaként.

Az Amazon tavaly egy erős gázadással kielőzte az Apple-t és a Google-t is, idén pedig elkezdte bebetonozni magát, 31,8 százalékkal növelte a cégértékét, 416 milliárd dollárra. A második helyen így az Apple ácsorog, a harmadik helyen pedig a Microsoft bukkant fel, egy vékony hajszállal előzve a Google-t.

A teljes cikk a kreatív oldalán olvasható.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!