Connected Fitness: már edzeni is figitálisan fogunk?

Connected Fitness: már edzeni is figitálisan fogunk?
Bár első hallásra úgy érezhetjük, a figitális fitnesz trendek távol állnak az e-commerce világától, ha kicsit belesünk a kulisszák mögé, láthatjuk, hogy a hagyományos webáruházak is sokat tanulhatnak sikereikből és bukásaikból.

Mi is az a Connected Fitness?

A Connected Fitness kifejezést azokra az egészséges életmódhoz kapcsolódó online szolgáltatásokra használjuk, amelyek kombinálják a digitális technológiát az otthoni fitnesz eszközökkel. A szektor szereplői azon dolgoznak, hogy ötvözzék a fizikai edzőterem és a személyi edző jelenlétének hatékonyságát az otthoni mozgás kényelmével azáltal, hogy innovatív technológiák segítségével immerzív, motiváló edzésélményt biztosítanak a felhasználók számára.

A trend setter: Peloton

2018-ban, kicsivel a pandémia előtt kerültek kereskedelmi forgalomba a Peloton kifejezetten otthoni használatra szánt spinning kerékpárjai, amelyek megteremtették a connected fitness fogalmát. A Peloton Interactive Inc-t 2015-ben azzal a céllal alapította tulajdonosa, hogy rugalmas, de mégis motiváló otthoni edzéslehetőséget biztosítson a hozzá hasonlóan egészségtudatos, ám elfoglalt embereknek. A fitness startup szolgáltatása két részből tevődik össze: egy prémium, monitorral ellátott otthoni spinning kerékpárból és a hozzá tartozó előfizetésből, amelynek segítségével a felhasználók csatlakozhatnak a valós időben streamelt edzésekhez. Bővebben: kosarertek.hu.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: digitalizáció