A magyar 5L-nek igen csak fel kell kötnie a felkötnivalót ha sikeres akar lenni, mert a Kickstarteren múlt héten hatalmas sikerrel debütált a Nebia okoszuhany. Még 24 napig fut a kampányuk, de már szinte minden kategóriában elérték a teljes támogatottságot az új technológia kiagyalói.
Amerika teljesen rápörgött az abszolút green technológiának kikiáltott eszközre, s az sem riaszt vissza senkit, hogy az eszköz 300 dolláros ára mellett nem különösen okos.
A Nebia sikere egy dolgot jelez, az amerikaiak vevők egy ilyen újdonságra. Reméljük, hogy nem csak a Nebia lesz ilyen szerencsés és a magyar fejlesztésű 5L is képes lesz meglovagolni azt a "zöld hullámot", amelyet most az amerikai felhasználókat, többek között a kaliforniai szárazság miatt, takarékosabbá és környezettudatosabbá változtatta.
A múlt héten a Szigeten végre megkezdődött az 5L kampányának forgatása is, a prototípus elképesztő sikert aratott a kitikkadt Sziget látogatók között. A mintegy két éve fejlesztés allatt álló zuhanyfej technológiában előrébb tart, mint a most befutott versenytársa, s közösségi médiás és bigdata koncepciója miatt esélye van egy hasonlóan sikeres kampányra.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!