Az LG ezen a héten nyitja meg új AI-laboratóriumának kapuit Kanadában, amely a kaliforniai Szilíciumvölgyben nemrégiben kibővített LG AI-laboratóriumának új egysége. A mesterséges intelligencia a vállalat jövőbeni növekedésének kulcsfontosságú motorja, az észak-amerikai laboratóriumok pedig tovább bővítik az LG globális kutatási kapacitásait, hiszen a vállalat már Dél-Koreában, Indiában és Oroszországban is jelen van hasonló létesítményeivel.
Ezzel egyidőben az LG új kutatási partnerségre lép a mesterséges intelligencia és a gépi mélytanulás területén szerzett szakértelméről világszerte ismert és elismert Torontói Egyetemmel.
Amiről még álmodni sem mernénk
„A mesterséges intelligencia hamarosan mindannyiunk életében jelen lesz, átformálva azt, ahogyan élünk, dolgozunk és játszunk” — mondta Dr. I.P. Park, az LG Electronics elnöke és technológiai vezetője. „Az AI korai implementálása a mai összekapcsolt eszközökben megalapozza a jövő okosvárosait, okosotthonait, okos üzleti megoldásait és okoseszközeit, továbbá olyan fejlődési lehetőségeknek mutat irányt, melyekről ma még álmodni sem mernénk.”
A Torontói Egyetemmel létrejött ötéves, több millió dolláros kutatási együttműködésben az LG saját, „nyitott platformok, nyitott együttműködések és nyitott összekapcsolhatóság” stratégiájára építve bővíti AI-ökoszisztémáját. Az új laboratórium a Torontói Egyetem kutatóinak szakértelmére épít, akiknek immár lehetőségük nyílik együtt dolgozni az LG folyamatosan növekvő amerikai és kanadai kutatás-fejlesztési csapataival a mesterséges intelligencia területén. Ezt az együttműködést kiegészítve az LG további befektetéseket és együttműködéseket tervez az észak-amerikai startup vállalatok körében.
Érzelmek világa
Dr. Park hozzátette: „A gépi mélytanuláson alapuló AI-megoldások forradalmasítani fogják viszonyulásunkat a körülöttünk lévő világhoz, új és zökkenőmentes módokon, olyan kontextuális adatokat felhasználva, mint például a biometrikus adatok, az érzelmek, a gesztusok és a hang.” A vezető az LG AI-stratégiájának három legfőbb pillérét is bemutatta:
„Az első pillér a képesség arra, hogy idővel fejlődjenek a készülékek, azaz minél többet használjuk őket, annál inkább megismerik a felhasználók egyedi igényeit. A második a képesség a mesterséges intelligencia integrálására több ponton, mellyel gördülékeny, egységes felhasználói élményt kínálhatunk a teljes LG termékkínálatunkban, az összekapcsolható eszközöktől és televízióktól az összekapcsolható autókig és okostelefonokig. A harmadik a nyitottság: stratégiánk, hogy a legjobb AI-élményt nyújtjuk az LG vásárlói számára, kihasználva piacvezető partnereink minket kiegészítő tudását és képességeit a teljes ökoszisztémában” — magyarázta Dr. Park.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!