
Az Adobe 2014 júniusi felmérése szerint az a mobileszközökön bonyolított internetforgalom 54 százaléka történt Apple eszközökön keresztül. Összehasonlítva a Samsunggal ez még nagyobbnak tűnik, hiszen a második helyet megszerző cég mindössze 24 százalékkal részesedik a forgalomból.Az Apple előnye akkor válik igazán látványossá, ha tableteket vizsgáljuk, itt 80 százalékos a részesedése.
![]() |
Hasonló eredményre jutott a StatCounter is, amely 2014 második negyedévében vizsgálta a webes forgalmat. Az Apple 51,6, a Samsung 25, az LG 4,7, HTC 3,1 és 1,6 százalék a RIM/Blackberry aránya.
Az operációs rendszerek használatának tekintetében szintén az Apple a vezető szerep 51,7 százalékkal, míg az Android 42,4 százalékkal és a Blackberry 1,7 százalékkal van jelent az internet forgalomban.
Nem meglepő ezek után, hogy a mobil eszközökön a Safari az a böngésző, amit leggyakrabban használnak, az Android a második, míg a Google Crome a harmadik helyen szerepelt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!