Magyarországon számos piacvezető online társkeresőt működtető Dating Central Europe Zrt. volt az első még 2010-ben, aki a Randivonalon a Gravity-vel közösen bevezette a big-data ajánlórendszert, ami öntanuló módon finomítja, hogy kik a legmegfelelőbb pár-jelöltek a számunkra. A rendszer a Randivonalon töltött idő alatt a viselkedésünkből tanulja meg, hogy mik a legfontosabb preferenciáink a párkeresésben, így folyamatosan egyre pontosabb találatokat kapunk.
A Randivonal mérnökei jelenleg is több kutatást folytatnak a mesterséges intelligencia területén. A kutatások célja, hogy a társkereséssel töltött időt – 3-4 hónap átlagosan –drasztikusan le tudják rövidíteni a pontosabb találatokkal.
„Úgy gondoljuk, hogy a mesterséges intelligencia az online társkeresésben is paradigmaváltást hozhat. A világ legjobb társkereső oldalára csak beregisztrálok és egyetlen olyan találatot ad, aki annyira hozzám illik, hogy ő lesz az életem párja. Ez ma még utópia, és az emberi természet sem feltétlenül ennyire leképezhető, de abban biztos vagyok, hogy minden fejlesztésünkkel ebbe a cél irányába kell haladjunk. Nagyon fontos, hogy a magyar cégek is bátran kezdjenek el kísérletezni a legújabb technológiával. A belépési küszöb alacsonyabb, mint gondolnánk” – mondta Weiler Péter vezérigazgató
A Randivonal AI folyamatainak kiépítésében az egyik első lépcső a mai napon élesített kép-tanuló rendszer, ami a felhasználók arc-szimpátiáját vizsgálja. A szerelem első látásra nem áll messze a valóságtól, hiszen az agyunk néhány másodperc alatt dönti el, hogy a másik ember szimpatikus-e. Az online társkeresésben eltöltött 23 év tanulsága ugyanakkor, hogy ez nem feltétlenül minden, hiszen a másik megismerése ezt jelentősen tudja árnyalni. Mégis abban komoly szerepe van a másik arcvonásainak, hogy kivel szeretnénk elindítani egy beszélgetést, kire kattintunk. Ebben fog tudni mostantól a Randivonal pontosabb találatokat adni.
A társkereső AI kiépítésének a második fázisát a Randivonal ősszel tervezi, ami az összes regisztráció során megadott adatból, keresési szokásokból és egyéb online viselkedésből nyert adatra támaszkodik majd.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!