A táskapárna nagy divat lesz

A táskapárna nagy divat lesz
Fiatalok, innovatívak, divatot teremtenek, született marketingesek és még vállalkoznak is. A Junior Achievement Magyarország JAM-Citi Diákvállalkozás programjában lévő általános és középiskolás diákoknak egy év áll rendelkezésre, hogy megtanulják a vállalkozói élet mibenlétét.

A vállalkozói oktatóprogram célja, hogy 6-24 éves diákok egy évre megvalósíthassák az álmaikat és valós vállalkozást alapíthassanak. Egy tanév áll rendelkezésükre, hogy felépítsék vállalkozásukat, az alapoktól egészen a csúcsig, megtanulva ez idő alatt az üzleti élet alapvető szabályait, a munkával és határidővel járó felelősséget, a hullámvölgyek kezelését és a célcsoporttal való kommunikációt. A vállalkozások termékei idén is széles skálán mozognak: van közöttük kamera, tartásjavító kütyü, LED dekor elemek, ajándéktárgyak és például állatcsemege A diákvállalkozásoknak több alkalommal is biztosítunk bemutatkozási lehetőséget. Az idei tavaszi vásárnak és versenynek a megújult Shopmark (volt Europark) adott helyett. A szakmai zsűri döntése alapján középiskolás kategóriában a The Billow csapata nyert, akik gondolva a fiatal lányokra – olyan táskát találtak ki, amely egyik oldalát felfújva, párnává alakul, így többé nem jelent gondot a földre, lépcsőre ülés, hiszen a táskapárna, megvéd mindenféle kellemetlenségtől.

A Junior Achievement szervezet európai felmérései alapján bizonyítást nyert, hogy az iskolában megszerzett vállalkozói tapasztalatok hosszútávon segítik a fiatalok munkába állását és kialakítja bennük a szükséges vállalkozói szemléletet, amely pozitív hatással van az egész ország gazdaságára. Az év még itt nem ért végett, ugyanis május 18.-án a Diákvállalkozások Országos Versenyén azt a középiskolás csapatot keressük, akik a nemzetközi versenyen képviselik hazánkat. A kihívás tehát adott, kíváncsian váruk idén ki delegálhatunk a nemzetközi döntőbe.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!