A BrandZ rangsorában a Kantar immár hetedik éve méri, hogy a nemzetközi piacokon mennyire elégedettek a fogyasztók a kínai márkákkal. A vállalat négylépcsős mérési módszertant dolgozott ki a Google-al közösen, hogy a lehető legpontosabb eredmények alapján állíthassák fel az 50 legjelentősebb kínai cég listáját. A rangsort a Brand Power márkaérték határozza meg - a mérőszámot a márka jelentősége, megkülönböztethetősége és láthatósága alapján kalkulálják.
Egyre jelentősebb tengeren túli jelenlét
Doreen Wang, a Kantar Greater China vezérigazgatója és a Kantar BrandZ™ elnöke szerint a listán szereplő kínai vállalatok globális üzleti stratégiája évről évre sikeresebb, amelyet az is bizonyít, hogy a brandek együttes tengerentúli márkahatalma növekvő tendenciát mutat.
A Hisense hét éve tartó töretlen sikere – és egyben a BrandZ listára való felkerülése is – a cég folyamatos fejlesztéseinek, valamint csúcskategóriás termékeinek elismerését jelenti. A cég egyre nagyobb szerepet követel magának a tengeren túli piacokon is, árbevétele 2022-ben elérte a 75,7 milliárd kínai jüant, ami a vállalat teljes bevételének 41 százalékát tette ki.
A Hisense a jövőben is célkitűzésének tekinti, hogy a globális fogyasztói igényeknek megfelelő, magas minőségű termékeket gyártson, amelyek a vállalat kutatás-fejlesztésének köszönhetően a legmodernebb technológiákkal felszerelve juthatnak el a világ bármely pontjára.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!