A Voxburner felmérése szerint ez a generáció teljesen ki van éhezve újabb és újabb alkalmazásokra. Az egyesült királyságbeli, 16-24 év körüli válaszadók 81 százaléka nyilatkozta azt, hogy heti rendszerességgel hasznának közösségi média applikációkat, némileg kevesebb, 70 százalék, ugyanezt mondta el a játék applikációkról. Hozzá kell tenni, hogy a nők sokkal nagyobb arányban használják a közösségi média kommunikációs alkalmazásokat (85%) mint a játékokat appokat(69%), addig a férfiak esetén ez az arány ugyanakkora volt. (72-72%).
Ezeknek az alkalmazások népszerűségét más felmérések is kimutatták. a Nielsen 2013 decemberi felmérése szerint ugyanennél a korosztálynál, az okostelefonon használattal eltöltött idő 28 százalékában közösségi média felületeket használtak, 18 százalékában pedig játszottak.
A Voxburner felmérés másik meglepő eredménye a fizetési hajlandósághoz kapcsolódik. A feltételezések szerint a generáció mindössze 3 százaléka preferálja a fizetős alkalmazásokat. A válaszadók 54 százaléka azt nyilatkozta, hogy előnybe részesíti a reklámok által támogatott játékokat. 43 százalékuk azonban ugyanezt nyilatkozta a freemium (ingyenes verzió, amely később lehetővé teszi a teljes applikáció megvásárlást) és az in-app purchase(ingyenes alkalmazás, amiben bizonyos dolgokat meg lehet vásárolni) lehetőségekről.
A megkérdezettek egyharmada mondta azt, hogy már költöttek pénzt in-app purchase alkalmazásokban, 47 százalékuk pedig azt nyilatkozta, hogy maximum 5 fontot hajlandó ilyenre költeni. Vagyis a fizetési hajlandóság tekintetében ez tűnik az egyik legjobb modellnek a jövőre nézve.
A cikk forrását itt olvashatja.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!