
Nem véletlen a Facebookhoz való hasonlítgatás - írja a Verge nyomán a 24.hu.
Mark Zuckerbergék oldalához hasonlóan a Viva Engage is kapott egy hírfolyamot, ahol fotók, videók, és szöveges posztok egyaránt megjelenhetnek. A platformot úgy tervezték meg, hogy az alkalmazottak hírek vagy akár személyes érdeklődési körök megosztására is használhassák, ráadásul még a kék-fehér dizájn is azonos. Emellett sztorikat is posztolhatunk, csakúgy mint az Instagramon, vagy a Facebookon. Ezekkel a szintén Microsoft-tulajdonban lévő LinkedIn tavaly felhagyott.
A Microsoft régóta próbál valami hasonlót összehozni, amihez kapóra jött számukra, hogy a járvány alatt a Teams az egyik elsődleges céges kommunikációs csatornává vált. A Viva Engage pedig egy újabb módot kínál a szervezeten belüli közösség létrehozására, amin sokat dobhat a Microsoft Teams integrációja.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!