A Díjnet ügyfele? Vigyázzon, mert csalók kereshetik

A Díjnet ügyfele? Vigyázzon, mert csalók kereshetik
A cég e-mailben kereste meg ügyfeleit, hogy a noreply@dijnet.hu-ról adathalászok küldenek üzenetet.

Olvasónk péntek hajnalban kapott egy levelet a Díjnettől, melyben arra figyelmeztetik, hogy ne adjon meg adatokat, mert bűnözők éltek vissza a cég nevével és logójával. Az üzenet egyébként megtalálható a Díjnet honlapján is, melynek tartalma csaknem szóról szóra megegyezik a figyelmeztető e-mailével. Utóbbit változtatás nélkül közöljük:

„Az elmúlt napokban a Díjnet Zrt. nevével és logójával visszaélve adathalász e-maileket küldtek ismeretlenek a noreply@dijnet.hu e-mail címről. Kérjük, hogy az említett, „Bejelentés” tárgyú e-mailben feltüntetett „Frissítse A Fiókot” hivatkozást/linket ne nyissa meg, illetve arra kattintva ne adja meg adatait, ne kezdeményezzen regisztrációt. Fontos információ, hogy a Díjnet Zrt. a regisztráció során nem kér be bankkártya adatokat. A Díjnet részére a bankkártyás fizetést és a bankkártya regisztráció lehetőségét az OTP Bank Nyrt. biztosítja közvetlenül saját rendszerében.


Kérjük, hogy a hasonló e-maileket fokozott figyelemmel kezelje. Fontos, hogy hasonló levél érkezésekor alaposan vizsgálja meg a belinkelt weboldalt, a Díjnet által küldött levél esetén a weboldalra mutató link mindig tartalmazza a dijnet.hu tartományt, egyéb esetben a linket ne nyissa meg.”

Nem törték fel a csalók a Díjnet rendszerét

Megkerestük a céget, hogy feltörték-e a Díjnet rendszerét, melyre azt a választ kaptuk, hogy „Szerencsére nincsen szó arról, hogy a csalók hozzájutottak volna a Díjnet ügyfélkörének adataihoz: a levél nem csupán Díjnet ügyfelekhez jutott el, azokat mások címére is elküldték. Hasonlóan a Telekom hamis díjbekérő leveleihez.”
Rákérdeztünk arra is, hogy mióta dolgoznak a csalók. „Az első levelet, amelyet jelentettek az ügyfélszolgálaton, 6-án, szerdán kapta meg a címzett” – tudhattuk meg.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!