
Annak érdekében, hogy az üzlet tulajdonosok el tudják dönteni, hogy szükségük van-e technológiai újításokra a Xero összeállított egy rövid, öt pontból álló listát. Ha valamelyikben magunkra, ismerünk, akkor itt az ideje elgondolkodni az új technológiák bevezetésén.
![]() |
Nincs különbség a munkánk és a magánéletünk között.
A kisvállalkozók élete nagyon gyakran csak a munka körül forog és nincs egyensúlyban a munka és a magánélet. Számos olyan programszervező alkalmazás áll a rendelkezésünkre, amely segítségével jobban tudjuk menedzselni az időnket.
A számlázási rendszerünk egy excel táblázat vagy a mi még rosszabb egy cipős doboz a számláknak.
A különböző táblázatkezelő programok nem alkalmasak arra, hogy egy cég pénzügyeit kezeljük velük. Nagyon jó megoldás lehet egy felhő alapú pénzügyi program, hisz ez által bárhol könnyen el tudjuk érni az adatainkat.
Nem működtethetjük az üzletünk összes részét sikeresen egyedül.
Ha azon kapjuk magunkat, hogy túl sok időt töltünk marketinggel, számvitellel, HR kérdésekkel fontoljuk meg a területek egy részének az automatizálást.
Nem tudunk lépést tartani a közösségi médiával.
A legtöbb kisvállalkozás tudja, hogy mennyire fontos a jelenlét a közösségi médiában, azonban mégsem fordít rá elég időt, ezzel pedig a saját üzleti lehetőségeit csökkenti. Érdemes a közösségi média monitoring eszközeivel nyomon követni a termékeinket, hiszen ennek segítségévek számos visszajelzést kaphatunk, amit felhasználva elégedettebbé tudjuk tenni vásárlóinkat.
Gyorsan növekszik az üzletünk.
Ha a vállalkozásunk gyors növekedést produkált az utóbbi időben jó eséllyel elavultak azok a technikák, technológiák, amelyekre korábban alapoztuk a működést. Érdemes ilyenkor áttekinteni, hogy melyek azok, amelyekkel ki tudjuk szolgálni a növekedés által támasztott igényeket.
A lehetséges megoldásokról itt olvashat bővebben.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!