
Az egyesült államokbeli internet felhasználók közel egyötöde tervezi egy viselhető eszköz beszerzését a következő 12 hónapban. Bár egyelőre még hagyományos eszközök, például a laptop, tablet és mobiltelefon még maga mögé utasítja a beszerzendő termékek listáján ezeket a kütyüket, de az olyan új technológiai lehetőségek közül, mint amibe például a média streaming eszközök is belatartoznak, ezek a termékek vezetnek
![]() |
Nem meglepő módón, a fiatalok azok, akik leginkább érdeklődnek a hordható eszközök iránt. Míg a 18 év feletti felnőtt lakosság körében 19 százalék tervezi fitnesz monitorok beszerzését, addig egy szűkebb csoportot, a 18 és 34 év közöttieket nézve, ez az arány 31 százalék. Ehhez képest már a 35 felettiek esetében az arány a felére csökken. Hasonló a helyzet a hordható computerek körében, bár ebben az esetekben mind a fiatalok, mind az idősebbek részéről kisebb az érdeklődés. Míg férfiak és a nők között a fitnesz monitorok beszerzése esetén, mindössze egy százalék volt különbség, addig a hordható computerek esetén fele annyi nő kíváncsi rájuk, mint férfi.
![]() |
Az eladási számok erőteljes növekedést mutatnak a hordható eszközök piacán. A Futuresource Consulting becslése szerint, a tavalyi adatokhoz képest, 32 százalékkal nőtt a kereslet a viselhető kütyük iránt. Sőt a felmérések szerint szerint már minden negyedik egyesült államokbeli internethasználó rendelkezik ilyen eszközzel.
A cikk forrásátáitt olvashatja.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!