E-volution 1. oldal

Ennyibe kerül, ha szakemberre bízzuk a keresőoptimalizálást

Ennyibe kerül, ha szakemberre bízzuk a keresőoptimalizálást

Mi az a keresőoptimalizálás? Érdemes megtanulni a SEO-t? Spórolunk vele ha magunk végezzük? Boros Krisztián, a Hyper Marketing vezetője válaszol!
Mi jön a gépi tanulás után?

Mi jön a gépi tanulás után?

Előnyei mellett most már a hátrányok is látszódnak. Mi lehet a megoldás, hogyan küszöböljük ki a fejlődést hátráltató tényezőket?
Menő magyar fejlesztések tömegével találkozhattunk a Hiventures startup buliján

Menő magyar fejlesztések tömegével találkozhattunk a Hiventures startup buliján

Természetesen ez a rendezvény szól leginkább a régiós versenytársaknak is, hogy mutogassuk magunkat, hol tartunk innováció területén.
A karizma felértékelődése

A karizma felértékelődése

Pozitív jelentéstartalmú fogalom. Stratégiai és taktikai eszköznek is kiváló, de mindenekelőtt személyes márkánkat építhetjük vele, ráadásul fejlesztése lelki gondjainkra is kiváló gyógyír lehet. A Karizma című könyv ajánlója.
Így vette vissza az Apple-t Steve Jobs

Így vette vissza az Apple-t Steve Jobs

Mutatjuk, hogyan puccsolt és csapott rendet a modernkori történelem egyik legnagyobb vállalkozója.
Megéri megtanulni cégvezetőként a SEO-t?

Megéri megtanulni cégvezetőként a SEO-t?

Mi az a keresőoptimalizálás? Érdemes megtanulni a SEO-t? Spórolunk vele ha magunk végezzük? Boros Krisztián, a Hyper Marketing vezetője válaszol!
Mikor kötelező a számlára az időbélyeg?

Mikor kötelező a számlára az időbélyeg?

Katona Andrea szakértői cikke mindenkit eligazít a témában.
Kőrösi Csoma Sándor-díjat kapott Kovács Balázs

Kőrösi Csoma Sándor-díjat kapott Kovács Balázs

Kovács Balázst, a Danubius Hotels vezérigazgatóját „Kőrösi Csoma Sándor Nagydíjjal″ jutalmazta az MTÜ a Turizmus Summit Gáláján.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Az ügyfélszolgálatok jövője – Ügyfélszolgálati és HR-konferencia 2019

Az ügyfélszolgálatok jövője – Ügyfélszolgálati és HR-konferencia 2019

Ügyfél nélkül nincs üzlet, ezért ügyfélszolgálat nélkül sem működhet ma már egyetlen cég sem.
1/363