Új régiós vezetőt nevezett ki a PayPal

Új régiós vezetőt nevezett ki a PayPal
A PayPal online fizetési szolgáltató Matt Komorowski személyében új vezetőt nevezett ki a KKE régióért - így Magyarországért is - felelős csapatának élére.

Az elmúlt évben a közép- és kelet-európai régió lakosságának több mint fele havonta legalább egyszer csatlakozott internethez. Az eMarketer kutatása szerint 2019-ig a régió gyors gazdasági növekedés elé néz, és az internetezők száma 54.2%-ról 65.2%1-ra nő. A növekedés természetesen hatással lesz az e-kereskedelemre és online fizetési piacra is. „Az elmúlt években megfigyeltük, hogy a közép- és kelet- európai régió komoly érdeklődést váltot ki a a nemzetközi és hazai befektetők körében, ami számos új lehetőség megjelenését jelentette azoknak az e-fogyasztóknak, akik számára természetes, hogy bármikor és bárhol egyetlen kattintással fizethetnek. A háttérben történő, láthatatlan fizetés pédául nagy népszerűségnek örvend, és egyúttal új lehetőségeket teremt az olyan cégek számára, mint a PayPal. A tavalyi évben globális szinten 280 milliárd dollár értékű tranzakciót dolgoztunk fel, amiből a közép- és kelet-európai régió is egyre nagyobb arányt képvisel” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet- európai régiójának új ügyvezető igazgatója.

„A régió az új termékek bezetése szempontjából is fontos terület a vállalat számára, és folyamatosan dolgozunk rajta, hogy még több fejlesztésünket elérhetővé tegyük ezen a területen. Jelenleg a 188 millió aktív felhasználónk közül 4,8 millió kerül ki ezekből az országokból” - összegzi Komorowski. Nő az online fizetés népszerűsége Ahogy az emberek egyre jobban hozzászoknak a bankkártyás és e-pénztárcás (pl. PayPal) fizetéshez, a készpénz egyre veszít a jelentőségéből. A készpénzmentes fizetések száma évi 8%-kal növekedhet az évtized végéig; 2020[1]-ig a tranzakciók száma meghaladhatja a 175 milliárdot. „Ugyanez a növekvő trend figyelhető meg a mobilfizetések területén. Az m-kerekedelmi innovációk a növekedésünk motorjai, az előző évben globálisan 1.4 milliárd mobil tranzakciót dolgoztunk fel. Fő céljaink egyike, hogy mindig a fogyasztók igényei előtt járjunk egy lépéssel az olyan területeken, mint a például a mobil kereskedelem.” – teszi hozzá Komorowski. A PayPal mobil stratégiájának részeként nemrég elindította a PayPal One Touch szolgáltatást, amely már 143 országban érhető el. Más „checkout” eszközöktől eltérően, melyeknél felhasználónévre és jelszóra van szükség, a One Touch a háttérben, láthatatlanul azonosítja a felhasználót azokon az eszközökön, amelyeken egyszer már megtörtént az engedélyezés.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!