Az értékesítők többsége úgy gondolja, hogy elegendő a termékeket eladni. Na velük nem érdemes kezdeni, mert az elégedett vásárló sosem csak a terméket vásárolja meg.
Sok esetben egy máska minőségét, megbízhatóságát, eleganciáját is kifizetjük a kasszánál, de az igazi értékek, vagy problémák legtöbbször akkor kerülnek felszínre, ha valami elromlik, meghibásodik.
A hat legfontosabb értékesítési szempont mindegyikével egyet fogunk érteni, ha vásárlóként gondolunk a teremékre és vitázhatunk vele, ha értékesítőként. Már csak azért is, hiszen többségük plusz költségeket jelenthet a cégnek, sőt akár feleslegesnek is látszódhat kezdetben.
Ennek ellenére a megvizsgált tényezők mindegyike komolyan megnöveli azon cégek értékét és reputációját, amelyek adnak arra, hogy a vásárlók oldaláról is megnézzék a történetet. Érdemes ezért az infografikán elgondolkozni, s ha valamelyik pontban gyengének érezzük cégünket érdemes javítani ezeken a pontokon.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!