
A korábbi évekhez hasonlóan, idén is dömping volt a nevezésekben az utolsó napokban. A zsűri elnöke, Dr. Horváth Attila szerint ez érthető, mert akik komolyan veszik a pályázati anyagot, azok minden energiát beletesznek, ezért gyakran az utolsó pillanatig tart az anyagok elkészítése. Egy megalapozott pályázathoz ráadásul számok is kellenek, ezek összegyűjtése pedig időigényes. Mégis évről-évre sokan veszik a fáradtságot, és szállnak be a versenybe, köszönhetően annak, hogy ebben a megmérettetésben egyenlő feltételekkel indulhat bárki, mert hogy nem feltétlen a nagyoknak vannak kreatív ötletei.
A közönségszavazáson még ennél is egyenlőbb a pálya: mérettől és forgalomtól függetlenül, tényleg mindenkinek ugyanakkora az esélye! A verseny kronológiájában a következő határidó éppen a közönségszavazás végét jelentő szeptember 27-i dátum. Eddig jelölhet meg a kedvenc vagy a legjobbnak tartott webshopjai közül hármat az, aki okostelefont, okosórát vagy Polaroid fényképezőgépet nyerne, illetve szeretné, hogy a véleménye számítson. Természetesen az e-kereskedelem és az online marketing területén dolgozók is jelölhetik saját oldalaikat a közönségdíjra.
A közönségszavazásnak is fontos szerepe van abban, hogy a díj elérhesse edukációs célját, vagyis, hogy a weboldalak készítői és üzemeltetői ne csak a mögöttük álló üzleti év eredményeiből vonhassanak le tanulságokat, de a felhasználók oldaláról is kapjanak releváns és hasznosítható visszajelzést.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!